تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن
سازنده پارتیشن های دوجداره و تکجداره و دکوراسیون اداری

پارتیشن تک جداره به منظور جداکردن قسمت های مختلف فضاهای پرسنلی و بهینه کردن فضا برای ارتقا بخشیدن به فعالیت پرسنل و بخش های مختلف یک فضای اداری می باشد.که تمام استراکچر آن ام دی اف می باشد و هیچ نوع آلومینیومی در آن بکار نرفته ، در صورت نیاز می توان از شیشه (سندبلاست،شفاف،لوگودار،راه دار و...)نیز جهت دید و یا عبور نور استفاده کرد.

واحد فروش:02122381486

www.sazinehchoob.com



پارتیشن اداری یکی از فاکتورهای بسیار اساسی در طراحی دکوراسیون فضای اداری می باشد. 

سازینه چوب، تولید کننده برترین پارتیشن های اداری با هدف ارائه خدمات مناسب در جهت تامین نیاز های مشتریان در زمینه دکوراسیون و مبلمان اداری می باشد و تاکنون با تولید و ارائه مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین محصولات از جمله پارتیشن های اداری  شامل پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن هاي آلومينيومي دوجداره و همین طور میز و مبلمان اداری و ... مطابق با استانداردهای کیفیتی و قیمت مناسب، خدمات مطلوبی را در راستای همکاری به شرکت ها ، سازمان ها و نهادها و ... ارائه نموده است. هدف ما رعایت اصول مشتری مداری و در نهایت جلب رضایت مشتریان می باشد.

 

برای دیدن محصولات ما از وب سایت www.sazinehchoob.com   دیدن فرمایید.



روند تغییر دکوراسیون در یک فضای اداری

هر فضای داخلی اعم از محیط کار، تفریح یا محل سکونت، قابلیت زیبا شدن و خاص بودن را دارد؛ تنها باید دانست که چگونه از اصول و عوامل سازمان بندی صحیح بعلاوه کمی ذوق و سلیقه استفاده کرد تا شرایط مناسب و دلخواه پدید آید،در این راستا مهندسین آرشیتکت شرکت سازینه چوب شما را همیاری می نماید تا بتوانید به نتیجه مطلوب و دلخواه خود دست یابید.

واحد فروش:02122381486
www.sazinehchoob.com



جشنواره عید قربان تا غدیر سازینه چوب 

تولید کننده پارتیشن اداری، مبلمان اداری 

 

www.sazinehchoob.com

021-46042412



           

افزایش نیروی کار به مرور زمان نیازی را تحت عنوان فضای کار مشترک  به وجود آورده،فضای کار گروهی یا اشتراکی  بسته به الویت شرکت ها و انتخاب های متعددافراد دفتر خصوصی یا میز های جداگانه می خواهد

از مهمترین  مزایای فضای کار اشتراکی برقراری روابط خاص فردی و گروهی هست که باعث ارتقای سطح تعامل خواهد شد.

اگر در صدد طراحی و چیدمان بسیار امروزی و جذاب برای دفتر کار خود هستید بدون شک میز های اداری سری G سازینه چوب شما را شگفت زده خواهد کرد.تمایز همراه با خلاقیت،هارمونی و نظم در طراحی این محصول احساسی مثبت را در بین کارکنان و مخاطبان شما القا خواهد کرد.این امر در بهبود بهره وری شرکت شما نقش اساسی خواهد داشت. 

 
واحد فروش:02122381486
www.sazinehchoob.com



طرح های میز کانتر گروه صنعتی سازینه چوب صرفا نمونه هایی هستند که بنا به درخواست مشتری طراحی و ساخته شده اند و با توجه به استاندارد های بیت المللی مبلمان اداری ، تجربه و دانش فنی مهندسان این مجموعه و طراحی  اکیپ طراحی مدل شده. پس برای انتخاب میز کانتر , میز منشی و پذیرش مدنظرتان به این طرح ها محدود نباشید و هر مدل و نظری را که دارید به کارشناسان فروش و مهندسین طراح ما انتقال دهید تا پس از بررسی همان چیزی که در فکر شماست را در دفتر کارتان پیاده سازی کنیم .

 

واحد فروش:02122381486

www.sazinehchoob.com



درباره وبلاگ


تولید کننده پارتیشن اداری دوجداره و تکجداره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن و آدرس partition-office.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: