تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن
سازنده پارتیشن های دوجداره و تکجداره و دکوراسیون اداری

در صورتی که قصد دارید فضای خود را پارتیشن بندی کرده و به دنبال پارتیشن سبک با قیمت مناسب و زیبایی درخور شرکت خود هستید ، پارتیشن های تک جدارهسازینه چوب با استراکچر ام دی اف که دارای تنوع بالایی در ظاهر و رنگ بندی هستند گزینه مناسبی برای شماست.

برای شروع اولین محصول تولیدی این شرکت بنام پارسا شروع می کنیم تا تمامی موارد اجرایی و فنی این محصول آشنا شوید.

ضخامت کلی پارتیشن 10 می باشد،دارای یک لایه ام دی اف 16 میلیمتری درجه یک و یک لایه شیشه فلوت می باشد.

نصب پارتیشن بصورت پرتابل بوده و  امکان بازو بسته کردن از مکانی به مکان دیگر را دارد.

پروسه بازدید و طراحی پارتیشن بعد از اولین تماس شما با شرکت تنها در 48 ساعت انجام می شود.  طراحی به صورت سه بعدی با رنگ انتخابی مشتری بوده تا دید کلی و دقیقی نسبت به پروژه خود داشته باشید. بعد از تایید طرح ها پروژه به واحد تولید ارجاع داده شده و زمان ساخت آن بسته به تیراژ کار از 7 تا 10 روز کاری بوده و نصب آن با توجه به پرتابل بودن آن که نیازی به نصب، برش کاری نداشته و تنها با فیکس کردن پارتیشن به کف بوده زمان بندی آن را به شدت کاهش داده و چند ساعت در یک روز به انجام می رسد.

 

برای مشاهده رزومه و نمونه محصولات روی لینک کلیک کنید.



پارتیشن دوجداره مدل جام به همراه درب تمام ام دی اف و پرده کرکره ولومی با قابلیت داکتینگ(جهت عبور سیم  و کابل ها از داخل پارتیشن) 

نمونه عکس های زیر مربوط به پروژه اجرا شده جهاد دانشگاهی،  تجهیز در سه طبقه به همراه میزهای کارشناسی می باشد.

 

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر ما روی لینک کلیک کنید



فضاهای اداری امروزی معمولا یکپارچه هستند و این دقیقا همان مزیت پارتیشن است.

به این معنا که این امکان را به مدیران می دهد تا تفکیک هر قمست را بر اساس نیاز انجام دهند و این کمک می کند از محیط خود به شکل بهینه استفاده کنند و این امکان برای تغییر در ابعاد در آینده به سادگی بای آنها فراهم شود.

نکته بعدی نقش پارتیشن در طراحی محیط های اداری است. استفاده از یک دیوار پارتیشن در مدلهای مختلف به مراتب جذاب تر و دلنشین تر از یک دیوار ساده و معمولی است.

با استفاده از پارتیشن هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.اول اینکه هزینه تمام شده پارتیشن نسبت به زمان و هزینه دیوارهای معمولی کمتر استو دوم اینکه با انتخاب پارتیشن پرتابل می توانید این پارتیشن ها را علاوه بر تغییر، در مکان جدیدی هم نصب نمایید یعنی یک هزینه برای تعداد دفعات بیشمار.

 

برای مشاهده نمونه ها و مدلهای بیشتر روی لینک کلیک کنید.



به زبان ساده و عامیانه ، پارتیشن نوعی جداکننده می باشد. جداکننده ای با ساختارهای متفاوت.

شرکت های بسیاری پا در عرصه ی تولید این محصول گذاشته اند که هر شرکت پلتفرم اختصاصی خود را دارد.

به عنوان مثال پارتیشن های سازینه چوب از 3 ساختار متفاوت تشکیل شده اند:

پارتیشن دوجداره با ساختار ام دی اف

پارتیشن تک جداره با ساختار ام دی اف

پارتیشن آلومینیومی

برای مشاهده مدل ها و نمونه های بیشتر پارتیشن های سازینه چوب روی لینک کلیک کنید.



پارتیشن دوجداره سری میلان با استراکچر تمام آلومینیومی و شیشه سکوریت به صورت نمای تمام شیشه می باشد که پر کننده هم می تواند پرده کرکره و یا ام دی اف باشد.

همچنین در صورت نیاز به عبور سیم کشی ها و دیگر تاسیسات ساختمان نیازی به باز کردن تمامی پنل های پارتیشن نمی باشد و تنها با باز کردن یک پنل می توان نقص مورد نظر را مرتفع کرد.

این نوع پارتیشن با ساختار تمام شیشه مناسب برای فضاهای اداری مدرن و شیک بوده و نیاز شما را کامل پاسخ می دهد.

 

 

www.sazinehchoob.com



کانتر پذیرش یکی از مهمترین مبلمان اداری در هر سازمانی می باشددر واقع مراجعه کنندگان با اولین بخشی که ارتباط می گیرند بخش لابی و منشی برای مراجعه به دیگر بخش هاست از نظر ابعاد میز منشی دارای طول زیاد با توجه به دستگاهی که باید روی آن قرار بگیردداشتن پیشخوان برای محصور کردن میز منشی و راحتی مراجعه کنندگان و داشتن کمد و کشوهای کافی برای اسناد و مدارک می باشد.

نمونه هایی از کانتر های پذیرش اجرا شده برای مشاهده در ذیل آمده اما تنوع محدود به نمونه های ارسالی نمی باشد شما می توانید میز کانتر خود را با طراحان سازینه چوب طراحی کرده و اجرای آن را به ما بسپارید.

 

 

جهت مشاهده محصولات بیشتر و رزومه : www.sazinehchoob.com



           

درباره وبلاگ


تولید کننده پارتیشن اداری دوجداره و تکجداره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن و آدرس partition-office.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: