تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن
سازنده پارتیشن های دوجداره و تکجداره و دکوراسیون اداری

طراحی منحصر بفرد یک دفتر کار

بیشترین زمان سپری شده افراد در محل کارشان می باشد و به همین دلیل باید برای طراحی و ایجاد یک فضای ایده ال کاری مواردی را رعایت نمود که علاوه بر شادابی افراد در زمان کار ، راندمان و بهره وری افزایش یابد اگر بعنوان یک مدیر میخواهید یک دفتر کاری منحصر بفرد ایجاد کنید با رعایت چند نکته می توانید پیشرو باشید .

نور محیط را متناسب نمایید . همانطور که نور کم ایجاد خستگی می کند نور زیاد نیزایجاد کلافگی و شلوغی را القا می نماید پس بهتر است نور محیط را به اندازه و با استفاده از رنگهای ترکیب آفتابی و سفید ایجاد کنید .

استفاده از پارتیشن برای محیط کار بسیار ایده ال است اول آنکه فضای داخلی را بزرگتر نشان می دهد . دوم آنکه محیط گرم کاری ایجاد می کند و سوم با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توانید به تبادل نور طبیعی محیط کمک کنید . 

www.sazinehchoob.com



                                                                             نصب پارتیشن

پس از ساخت یک پارتیشن استاندارد نوبت به حمل و نقل استاندارد و در نهایت یک نصب استاندارد می رسد . پس از سه مرحله کنترل کیفی محصولات در کارخانه و بسته بندی ، بارگیری و حمل توسط نیروهای سازینه چوب تا محل اصلی پروژه انجام می گیرد . تیم نصاب های شرکت پس از طی دوره های تخصصی نصب در کارخانه و طی دوره آزمایشی در کنار تیم های قدیمی و مجرب عضو می گردند . نصب بر اساس استانداردهای سازینه چوب ، کیفیت و مشتری مداری وظایفی است که این تیمها باید در ارتباط با هر پروژه و مشتری به آنها عمل نمایند و در نهایت اعلام رضایت کارفرما به منزله اتمام پروژه خواهد بود .



استاندارد پارتیشن سازینه چوب

سازینه چوب با بهره گیری از واحد r&d  و توجه به استانداردهای روز دکوراسیون داخلی در دنیا ، تمامی محصولات تولیدی را بر اساس نیازهای روز مشتریان و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می نماید که این امر در نهایت منجر به رضایت بالای مشتریان گردیده است . 

www.sazinehchoob.com                  واحد کارشناسان:02122381486



هدیه ویژه شب یلدا سازینه چوب
10% تخفیف ویژه با استفاده از کد 2530
www.sazinehchoob.com



هدیه ویژه شب یلدا سازینه چوب

10% تخفیف ویژه با استفاده از کد 2530
www.sazinehchoob.com



مزیت پارتیشن

پارتیشن های ام دی اف چه مزیتی نسبت به دیوارهای آجری دارد ؟

فضاهای اداری امروزی معمولا یکپارچه هستند و این دقیقا همان مزیت پارتیشن است .

به این معنا که این امکان را به مدیران می دهد تا تفکیک هر قسمت را بر اساس نیاز انجام دهند و این کمک می کند از محیط خود به شکل بهینه استفاده کنند و این امکان برای تغیییر در ابعاد در آینده به سادگی برای آنها فراهم شود . فقط تصور کنید در زمان کار بخواهید یک دیوار یک متری را تخریب کنید چه زمان و هزینه ای باید صرف شود ؟ در صورتیکه با استفاده از پارتیشن به راحتی و با کمترین زمان این امر محقق می شود .

نکته بعدی نقش پارتیشن در طراحی محیط های اداری است . استفاده از یک دیوار پارتیشن در مدلهای مختلف به مراتب جذاب تر و دلنشین تر از یک دیوار ساده و معمولی است .

با استفاده از پارتیشن می توان نور اصلی را به تمامی قسمتها منتقل نمود . استفاده از پارتیشنهای شیشه ای این امکان را برای شما فراهم می کند که علاوه بر انتقال نور فضای کاری را بزرگتر جلوه دهید که این امر به افزایش راندمان پرسنل نیز کمک می کند .

هزینه کمتری پرداخت می کنید ؟؟؟

با استفاده از پارتیشن هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد . اول اینکه هزینه تمام شده پارتیشن نسبت به زمان و هزینه دیوارهای معمولی کمتر است . دوم اینکه با انتخاب پارتیشن پرتابل می توانید این پارتیشنها را علاوه بر تغییر، در مکان جدیدی هم نصب نمایید یعنی یک هزینه برای تعداد دفعات بیشمار .

نیاز فردای مشتریان ، چالش امروز سازینه چوب است



www.sazinehchoob.com

 



پارتیشن چیست ؟

به زبان ساده و عامیانه ، پارتیشن  نوعی جداکننده می باشد . جداکننده ای با ساختارهای متفاوت . شرکت های بسیاری پا در عرصه ی تولید این محصول گذاشته اند که هر شرکت پلتفرم اختصاصی خود را دارد به عنوان مثال پارتیشن های شرکت سازینه چوب از 3 ساختار متفاوت تشکیل شده اند :

پارتیشن ( جداکننده دوجداره با ساختار ام دی اف )                                               پارتیشن ( جداکننده تک جداره با ساختار ام دی اف )                                             پارتیشن آلومینیومی

 

www.sazinehchoob.com



چرا چوب فروش ؟

      چوب فروش را به 15 دليل توصيه مي كنيم :

1-      قيمت بسيار ارزان همراه با تخفيف هاي ويژه روزانه و مناسبتي

2-      تحويل محصولات در كوتاهترين زمان

3-      حمل رايگان بار در ساختمان تا محل مورد نظر خريدار در تهران و البرز

4-      ارسال به سراسر كشور

5-      جنس تمامي محصولات MDF مي باشد و به هيچ وجه از لترون يا نئوپان روكش دار استفاده نمي گردد .

6-      امكان مقايسه كامل محصولات با يكديگر

7-      تنوع بالاي محصولات در چوب فروش ( بيش از سيصد محصول )

8-      قابليت انتخاب رنگ از سوي خريدار براي هر محصول ( در مورد ميز امكان انتخاب رنگ پايه نيز وجود دارد )

9-      رويت محصول با رنگ انتخاب شده از سوي خريدار

10-  نقشه دو بعدي و اجرايي هر محصول با ابعاد و اندازه

11-  استاندارد سازي محصولات بر اساس رنگ و اندازه امكان ست كردن و هماهنگ كردن تمامي مدلها با يكديگر را فراهم كرده است 

12-  امكان سفارشي سازي محصولات

13-  گارانتي و پشتيباني

14-  خدمات پس از فروش

15-  داراي نماد اعتماد خدمات الكترونيكي

www.choobforooh.com



پارتیشن اداری به دیوارهای پیش ساخته سبک گفته می شود که از نظر اقتصادی،زیبایی،سرعت در نصب از دیوار های بنایی مناسبتر بوده و با قابلیت نصب مجدد مورد استقبال عمده ای از مالکین دفاتر اداری بوده.

واحد مشاوره:02122381486 - 02146042412

وب سایت : wwwsazinehchoob.com

 



درباره وبلاگ


تولید کننده پارتیشن اداری دوجداره و تکجداره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن و آدرس partition-office.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: